Miksi olen kohtelias
kansanmurhan tukijalle?
Kuolleiden vuoksi?
Senkö vuoksi mitä en tehnyt
noiden kuolemien jälkeen?
Koska en tehnyt mitään
kun hänen luonteensa
oli muokattavissa
ja annoin toisten
muokata sen,
pitäen itse etäisyyden?
Siksikö?
Vaiko vain pelkuruutta,
raukkamaisuutta?
09.11.2025
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti