sunnuntaina, marraskuuta 09, 2025

KOHTELIAISUUS VOI OLLA KOHTALOKASTA, TOISILLE 4

Miksi olen kohtelias
kansanmurhan tukijalle?

Kuolleiden vuoksi?
Senkö vuoksi mitä en tehnyt
noiden kuolemien jälkeen?

Koska en tehnyt mitään
kun hänen luonteensa
oli muokattavissa

ja annoin toisten
muokata sen,
pitäen itse etäisyyden?

Siksikö?

Vaiko vain pelkuruutta,
raukkamaisuutta?

09.11.2025

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti