Varhain perjantaina Israelin miehitysjoukot
ampuivat kuoliaaksi kaksi pakenevaa
16-vuotiasta poikaa,
Israelin julistaessa
että poikien piti kuolla
koska he olisivat yrittäneet
heittää palopommin vain laittomien siirtokuntalaisten
käytössä olevalle tielle
miehitetyllä Länsirannalla,
ja perjantai-iltana Israelin laittomat siirtokuntalaiset
heittivät palopommin taloon
miehitetyllä Länsirannalla,
eikä näitä laittomia siirtokuntalaisia
ammuttu,
eikä heitä pidätetty,
vaan lauantai-aamuna Israelin miehitysjoukot
tulivat ja uhkasivat
poltetun talon omistajaperhettä.
08.11.2025
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti