Mikä olisi tarpeeksi
takaisin annettuna,
kaikesta minkä
olen saanut?
Voiko mikään
olla?
Ehkä täydellinen
runo olisi,
yksi täydellinen,
elämään jäävä runo,
jonka kirjoittaisin,
taidolla
tai
sattumalta,
onnenkauppana,
yksi
täydellinen runo,
mutta tunnistaisinko
sellaisen runon,
joka hyvittäisi
kaiken häneltä
saamani?
08.11.2025
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti