Myöhemmän kokoomuslaisen kunnanvaltuutetun
mukaan napinani meidän lähettämisestämme
koulun toimesta keräämää roskia tienvarresta
oli "kommunismia".
Ei roskien kollektiivinen
kerääminen,
vaan napina siitä,
että jouduimme keräämään ne.
Näin vähillä tiedoilla, suomalaiset,
ovat palvomanne valtiaanne
varustetut.
Ei ihme,
että Suomi on pian vain roska
historian tienvarressa.
12.11.2025
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti